Magdaforssens Ladyburn

Datum: 2011-10-01 / Tid: 14:08:04
Hej och välkommen till min blogg! Det är jag som är 
Molly Ladyburn, Magdaforssen Edgren
Jag är Basset Hound som bor i en trevlig villa hos dom kärleksfulla människorna jag har träffat på.

Här i min blogg så kommer det upp foton som lillmatte eller någon i familjen som har tagit (för jag kan ju inte).
Ni får hänga med på tävlingar, promenader mm. Jag (vi) ska försöka blogga minst 1 gång i veckan. Hoppas du ska trivas! 

Vi ses så länge! 
Voff Voff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och välkommen till min blogg! Det är jag som är
Magdaforssens Ladyburn - Molly Edgren
Jag är Basset Hound som bor i en trevlig villa hos dom kärleksfulla människorna jag har träffat på.

Här i min blogg så kommer det upp foton som lillmatte eller någon i familjen som har tagit (för jag kan ju inte).

Ni får hänga med på tävlingar, promenader mm. Jag (vi) ska försöka blogga minst 1 gång i veckan. Hoppas du ska trivas!
Vi ses så länge!
Voff Voff